be to che
be to che

be to che

هدف

الان هیچ کونه هدفی ندارم !

شب روز می شود 

و

روز شب !

اصلا انتخاب هدف کار درستی می باشد !

همیشه ی سوال هست همتون شنیدین !

میگن فکر کن الان روز آخره زندگیته !

چه کار میکنی؟

من که میرم ی جای خوشگل .. ترجیحا چشمه هم باشه تشنگی نمیرم!

ی روز میشینم به زیبایی های طبیعت نگاه میکنم و بس! تمام... غزل خداحافظی 

-------------------------------------------------------

یا ی جور دیگه هم میشه 

باید به همه حال داد حسابی فردا که مردی همه حسرت بخورن !!!

خخخخ

ولی اگه اونروز روز آخر نباشه چی میشه 

همه پررو میشن 

طلبکار میشن !

همش باید خوبی کنی بهشون !

شایدم کار درستی باشه 

ولی ی حس بدی بهتون القا میکنند 

اینکه تو نوکری 

وظیفه تو می باشد 

ی جوری با خوبی برخورد می کنن که همون بد باشی بهتره 

.

.

.

.

خودم هم نفهمیدم چی گفتم !


 ی نکته دیگه بگم 

تا سه سال پیش  هیچ گونه مشکلی با دنیا نداشتم ..

تا اینکه کلی اتفاقات در هم بر هم !

و نکته اینجاست 

اگه با کار کسی کار نداشته باشی 

اصلا به این معنی نیست که بقیه با کارت کار ندارن !

------------

و ی چیز دیگه 

هر اتفاقی که برا آدما میافته میگن چرا من!! 

سوال اینه که پس کی؟

تو نباشی کی باشه!

 هرکس ی جور...

دم خدا گرم 

برا هرکس ی امتحانی داره 

خدا .. من غلط کردم . من نوکرتم البته از نوع نوکر دست و پا چلفتی !

و اینکه نمیفهمم چرا اینقد تحمل داره!

اون شیپور رو بگو به صدا در بیارن تا همه راحت بشن 

حداقل خوبی اون دنیا اینه که 

خوب و بد از هم جدا میشن 

دیگه کسی سر کسی کلاه نمیذاره

کسی  دروغ نمیگه 

کسی غیبت نمیکنه 

همه خوش و خرم 

...

البته اینا برای  انسان های فوق العاده است

من که قاطی باقالی ها آب گرم خوری میریم ... 

خیلی حرف زدم بای



نظرات 1 + ارسال نظر
افسانه. ..این روزهای من جمعه 1 اردیبهشت 1396 ساعت 02:34

فک کنم اگه قرار باشه بمیرم به همه آدمها میگم که چقدر دوستشون دارم و اینکه چقدر متاسفم از اینکه شاید گاهی ناراحتشون کرده باشم
آخه من وقتی از دست کسی ناراحت بشم باید حتما ناراحتیم رو به یکی بگم تا دلم آروم بگیره و متاسفانه این یعنی غیبت
هر چند اون لحظه هدفم آروم شدنه
و اینکه فک کنم به خدا از همه بدهکارترم و طاقت قهرشو هم ندارم
آخه من فک میکنم جهنم جاییه که خدا باهات قهر باشه
طاقت قهرشو ندارم و لیاقت صلحشو هم ندارم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.