be to che
be to che

be to che

سلام به خودم چون کسی دیگه اینجا نمیاد ... 

حالم یکم تخمی گرفته است  

هم میدونم چرا . هم نمیدونم  چراااااا

بیشتر استرس پایان نامه رو دارم ... 

پایان نامه خر است !

و البته خرید لوازم ... هماهنگ کردن کارها آزمایشگااااه 

از همه بدتر تنهایی 

و بدترتر  ترم پنجم

کلا  مثل خره در گل گیر کرده 

ولی میدونم سخت تر ازاین هم میگذره ... پس به ..... 

نمیدونست!

بیخیال!

زندگی دوباره!

آخییییش 

شرش از زندگیم کم شد 

رفت خونه باااااااااااااااااااباش 

اون موقع هااا که اذیت می کرد ... 

گریه می کرد و می گفت میخوام بخوابم 

از اینجا خسته شدم  میخوام برم خونه بابام 

الان رفته خونه باباش راحت بگیره بخوابه!

 الان من خیلی خوبم !




تولدم هم هست ! دیگه چه بههههتر

گفتگو

چند روز پیش  ماشین یکی از دوستان توی کمربندی شهرمون خراب شد .  من رفتم کمکش . بعدش با ماشین من  رفت کاراشو انجام بده منم پیش ماشین نشستم 

ی کشاورزی هم اومد پیش من .... شروع کرد به صحبت کرد

اینقدر که ثانیه شماری می کردم تا فیقم بیاد این منو ول کنه 

حرف از کشاورزی  شروع شد!

یکم بحث ادامه پیدا کرد .. رسیدیم به  اسپیلت و لوازم خانگی 

ی منبر هم در باره تعمیرات و نصب شنیدیم 

منبر بعد هم از واردات سخن گفتن  که فلان شخص  که همتون میشناسید پارتی این شرکت  می باشد ماهی 8 میلیون تومان حقوق میگیره که کارهای واردات شرکت رو راه بندازه !!!

بعدش هم  اومد گفت  ابراهیم رئیسی یه نفره زده سیدمحمد خاتمی رو ممنوع  تصویر کرده!  ( در واقع مجمع تشخیص مصلحت نظام این کار رو کرده که جمعی از بزرگان کشور هستن هم راستی هم چپی)


و جالب تر از این 

داستان فوت آقای هاشمی  بود 

می گفت دو نفر از همون مجمع تشخیص مصلحت نظام  آخر جلسه بهش گفتن بیا بریم که  روز آخرته 

کجا بریم؟ بریم استخر خخخخخخخ

بردنش استخرووو   دو نفری  سرشو کردن زیر آب

می گفت وقتی از آب درش آوردن  آب توی شش هاش  پر بوده ... صدای آب میومده .. اینقد آب زیاد بوده !


خدایااا 

توو برو همون کشاورزیتو انجام بده ... 

این حرفااا چیه 

چرا منو خندوندی اینقد 

کلا آدمی که زیاد حرف میزنه   کاچه  تشریف داره !