be to che
be to che

be to che

بیکاری

از بدترین کارهای دنیا بیکاری می باشد ... 

فک کن بیان بهت بگن ماهی اینقد بهت میدیم فقط بشین توی خونه هیچ کاری نکن!

هفته ی اول دیوانه میشی 

....

از چی بگم دیگه 

چیزی ندارم .. فقط ی پایان.نامه تخیلی مونده . که حوصله اونم ندارم ... اصلا نمیشه فکر ادم درگیر نباشه .. 

عاشق اون سالهای مدرسه بودم که شنبه ها ورزش و زبان داشتیم ...

پنج شنبه جمعه کلی خوش میگذشت 

کلی دهه فجر حال میداد 

هفته قبل از عید 

کلا تعطیلی هااا 

الان همش تعطیلیم 

آدم برا چی زندگی میکنه نمیدانم 

ی لحظه خوشحال ی لحظه ناراحت . غمگین 


ی وقتایی هست 

دل آدم میگیره 

از زمین و زمان ناراحته 

میخواد از غصه نداشته یا داشته بمیره 

 مطمئنما که شماها تجربه کردید 

الان دقیقا همون حس و حال رو دارم 

---

اومدم دیدم یکی نظر گذاشته ...

به قول خارجکی هااا wow 

یکم حالم بهتر شد 

رفتم چندتا وبلاگ خوندمو نظر گذاشتم 

فکر نمیکردم ی نظر خیلی کوتاه روی حالم اثری داشته باشه!

بعضی ها

بعضی ها اینقدر قوی هستن که 

اینقدر اقتدار قشنگی دارن 

اینقدر آرامش  دارن با تمام مشکلاتشون 

خیلی باحالن 

----------------------------------------

بعضی ها هم که فقط الکی هستن 

-----

خیلی وقته  با هیچکس حرف نزدم 

حریف نکته سنج!!

ماه رمضان

سلام.. نمیدونم چی بگم ... از کجا بگم ... 

من نمیدونم چرا مردها به زن ها احتیاج دارند و برعکس . 

خدا ی جور آدما رو درست میکرد 

به کسی احتیاج نداشتن 

تنهایی رعنایی 

هر موقع هم میخواستن بچه دار میشدن که نسلشون ادامه پیدا کنه 

زن گرفتن و نگرفتن هر دوتاش ی سری مشکلات داره 

مثل این میمونه که خیلی گرسنه باشی یا خیلی سیر باشی هر دوتاش آدمو اذیت میکنه ....

من توی هر دو حالتش بودم 

و برگشتم به حالت مجردی 

شاید گرسنگی یا همون مجردی بهتره 

کسی نیست غرغر کنه ... 

گیر بده .. بگه مامانت اون کارو کرد .. عمه ات اینو گفت .. 

تو چرا به من توجه نمیکنی ... و هزاران حرف دیگه 

الان آزاد آزادم ... 

خبری از حرف و حدیث نیست ... 

هر موقع هرجا که دلم بخواااد هستم ... 

هرکاری دلم بخواد میکنم ... 

دیگه استرس ندارم که زنگ بزنه و همه چیز رو خراب کنه 

دعوا دیگه ندارم ... 

دیگه دروغ هم نمیشنوم ... 

کلا آزاد 

ازدواج نکنید خریت می باشد ... 

البته یکی گفت تو زن خوب گیرت نیومده الکی تبلیغ مجردی نکن!

یا اینکه می تونید امتحان کنید ! ببینید از توی لپ لپ چی در میاد 

الکی هم به صحبت های قبل ازدواج دل خوش نکنید .. کاملا مثل هندوانه است .. شاید صداش خوب باشه ولی 

وقتی شکستی معلوم میشه چه خبره !

که اون موقع هم یا باید بسوزی و بسازی یا 

عرش خدا رو به لرزه در بیاری !

ی نکته درباره ازدواج بگم 

شیخ محل اومده با من صحبت کنه که بر گردم 

میگه یکی از نکات خواستگاری 

۱۰۰ درصد بی اعتماد بودن به طرفه ... و باید بری و تحقیق کنی !

یعنی خداییش میخواستم همون جا شمشیری ب سرش بزنم که 

این حرفا رو چرا روی منبر نمیزنید 

کلا ازدواج نکنید