be to che
be to che

be to che

رفیق سوئیسی

سلام به کسایی که میان و میخونن 

از طریق سایت کوچسورفینگ  یکی از رفیقام 

هاست ی سوئیسی شد ... حالا هم که عید و هزار تا مهمان و رفتن ب مسافرت 

گفت من نمیتونم هاست (میزبان) باشم .

منم قبولش کردم ... 

۲۸ سالشه 

گردشگری میخونه 

کشورهایی که رفته خیلی زیادن ... نتونست همه رو بگه ... یادش نمی اومد .

اصفهان 

شیراز 

کرمان 

یزد 

رو رفته 

حالا هم نوبت به استان گلستان رسید 

قبل از اینکه بیاد 

همش فکر می کردم کجاهااا میتونم ببرمش ...

از خالد نبی خیلی خوشش اومد .. هر چند خیلی دیر رسیدیم و نتونستیم بریم قبرستانش رو هم ببینیم ... 

ی سری چیزایی که تا حالا گفته رو براتون میگم 

پدرش فرانسوی . مادرش سوئیسی 

توی سوئیس دانشگاه پول باید پول بدی  ولی چطور 

نسبت به درآمدی که داری 

اگه پولدار باشی باید شهریه بدی .. اگه فقیر باشی مجانی 

از نوزده سالگی  دیگه پیش پدر مادرش زندگی نمیکنه,

توی سوئیس از پولدارها خوششون نمیاد 

دیییگه 

خودش هم هنوووز دینش رو انتخاب نکرده !

شاید تا چند سال دیگه انتخاب کنه 

بیشتر هم سیب زمینی میخورن 

دوست نداره توی سوئیس زندگی کنه . میگه همه به فکر کار کردنو پول درآوردنن ولی من اینجور نیستم 

همونطور که میدونید مصرف مشروب و مواد هم آزاده ... 

شما عقل  دارید میتونید بفهمید این چیزا براتون خوبه یابده .. 

هر اتفاقی هم افتاد براتون خودتون مسئولید... 

در مورد شیعه و سنی هم میدونست 

کلا  اومدنش برا من خیلی خوب شد 

بعد از مدتها ی  ی دوری زدیم توی استان ....

شکل صورتشم خیلی با ما ایرانی هااا تفاوت نداره ...

فکر میکردم  خارجکی ادم فضایی هستن....

الان که دو روزه با منه ...

متوجه شدم که اینم آدمه . مثل ما ایرونی هااا 

فقط توی ی محیط دیگه بزرگ شده و یکم  ایرانی بازی بلد نیست (تعارف الکی و خالی بندی و غیره )

چند تا زبان هم بلده!



نظرات 1 + ارسال نظر
افسانه ...این روزهای من جمعه 11 فروردین 1396 ساعت 10:30

الان یعنی فارسی هم بلده؟
به نظر من خیلی خوبه که کشور اونا به عقل و خرد مردمشون اهمیت میدن
به هر حال امیدوارم بهتون خوش بگذره و از ایران خاطره ی خوبی. به خوبی آدمهای خوب اینجا به همراه خودش ببره و امیدوارم با خوش بینی منفی ها رو نبینه

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.