be to che
be to che

be to che

نگرانی

نمیدونم چرا نگرانی مادر و اطرافیانمو نسبت به خودم نمیفهمم 

خیلی خوبه آدم یکی رو داشته باشه . که مهم باشی براش 

...

آخه مادر من 

خودت منو بزرگ کردی 

بچه هم که نیستم 

چرا اینقد زنگ میزنی و هزار تا سوال الکی میپرسی 

چرا الکی نگران منی 

ی بار نشد برم بیرون بدون استرس که باید زود برگردم که مادرم  نگران نشه

ب خدا دیگه بلدم  مراقب خودم باشم 

اصلا  نگرانی مادرمو نمیفهمم 

نکنه اصلا منو قبول نداری!

اصلا نگرانی زن هااا رو  نمیفهمم  چرا اینقد زنگ میزنین کجایی ؟ کی برمیگردی؟

زود بیا . عجله نکن . جلو 100 نفر بهت زنگ میزنن اصول دین میپرسن ...

ول کن جان مادرت 

این همه سوالات رو میتونید اینجوری بگید 

درینگ درینگ 

عزیزم ( زنگ میزنه به شوهرش)

یا پسرم 

امیدوارم بهت خوش گذشته باشه تا حالا ...

و اینکه بهتون خوش بگذره 

مراقبت خودت باش 

(با کیا رفتی بیرون ؟ 

دقیقا کجا رفتین؟

شام چی میخای کوفت کنین؟

برا منم بیار؟ 

نکیر و منکر اینقد سوال نمیپرسن و اطلاعات نمیخوان .. زن ها عامل دیوانه شدن مردها میشن 

یا 

اگه برای کاری رفته 

عزیزم زنگ زدم خدا قوت بگم ... هر وقت کارت تمام شد بگو تا برات چایی بذارم. 

( ب جای این جملات چی سوال می کنین 

کجایی؟ 

پول رو واریز کردی ؟

حسن رو دیدی؟ 

گوجه یادت نره 

کوفت رو بخری هااا

ننه ی صمد منتظرته 

زودباش کاراتو تمام کن 

کلا با لحن عصبانی 

یا اینکه دیر برگشتیم به خونه 

حتما باید دلیل قاااانع کننده بیاریم !!!

حالم از همه  همسران گیر دهنده بهم میخوره ....

----

به خدا این دو تا کلمه طوفان میکنه ... نه اعصاب مرد رو میریزین بهم 

و اینکه بعدا که میاد خونه میتونه به شما هم خوش بگذره 


( من اینجوری هستم وقتی کاری انجام میدم ... خوشم نمیاد هی یکی زنگ بزنه چه گوهی خوردی ... اگه مشکل داشتم زنگ میزنم میپرسم ازت.. ازت راهنمایی میخوام ...




نظرات 2 + ارسال نظر
پروفسور سه‌شنبه 15 فروردین 1396 ساعت 23:27 http://otagham.blogsky.com

قطعا اگه یه مرد هم منتظر زنش نشسته باشه، اینجوری میشه. مخصوصا اگه زنه دیر کنه!

بله متونه درست باشه

افسانه ...این روز های من یکشنبه 13 فروردین 1396 ساعت 08:01 http://afiamb.blogfa.com

خوب شاید چون آقایون دوز احساساتشون کمتر از خانومهاست ویا اینکه احساساتشون به افراد معدودی تعلق میگیره
و یا شایدم چون هنوز کسی رو انقدر دوست نداشتین که هر لحظه نگرانش باشین یا شایدچون هنوز پدر نشدین نمیتونین یکی مثل مادر یا همسر رو درک کنید
نمیدونم البته این قضیه راجع به خانومها فرق داره شخصا من ممکنه نگران گربه همسایه هم بشم خانواده که جای خود داره
البته نگرانی با تحت کنترل دراوردن فرق داره و یا با کنجکاوی زیادی
ولی مسلما وقتی که آدمهایی که توی خیرخواهیشون نسبت بهت شک نداری نگرانت شدن و یا ازت سوال پرسیدن به نظر من آدم باید در نهایت توجه جوابشون رو بده چون هرگز مثل اونها پیدا نمیشه حتی اگه بعضی اخلاقشون آزاردهنده باشه

همه چیز باید ی حدی داشته باشه... توی مملکت ما این حد رعایت نمیشه

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.