be to che
be to che

be to che

اگه من دختر بودم

اگه دختر بودم 

اینطور که بقیه حجاب ندارن 

خواسته یا ناخواسته وارد جنگ تناسب اندام 

و سایز بندی زیبایی های بدنم میشدم !!!

رنگ چشام ... بلندی موهام و رنگشووون 

و هزار تا چیز دیگه ... که شاید من زیبا بشم 

شاید ی پسری از من خوشش بیاد 

یا شوهرم این همه زن و دختر رو با انواع اقسام سایز ها و برهنگی میبینه 

بازم من براش جذابم !!

با زن دیگه ای راه نداره !!

فک کنم حجاب رو برای همین جا گذاشتن !

دور این حرفای چرت که باید چشمانت فلان و ... باشد هم خط بکشید ... 100 درصد مضخرفه !

با این همه بدی های موجود که گفتم 

مرد ها عاشق زیبایی زن ها می شوند 

و  با اخلاق خوبش عاااااشق باقی خواهند ماند 


نظرات 2 + ارسال نظر
افسانه. ..این روزهای من سه‌شنبه 15 فروردین 1396 ساعت 23:23

یه جایی خوندم چند ثانیه یا چند دقیقه زل زدن به چشمای یکی(البته با منظور خاص)و یا چند دقیقه یکی رو بغل کردن به خاطر تغییرات هورمونی که ایجاد میکنه باعث میشه طرف فک کنه عاشق شده
پس نظر من اینه که آدم نباید این قدر خودشو وابسته به چیزی بکنه که به وجود اومدنش میتونه اینقدر ساده و سطحی باشه مگر اینکه طرف مقابلش واقعا یک آدم با ارزش باشه

افسانه. ..این روزهای من سه‌شنبه 15 فروردین 1396 ساعت 21:34

خوب نظر من اینه توی دنیای امروز زیبا بودن ساده ترین کار ممکنه فقط کافیه که بخوای جادوی انواع و اقسام جراحی ها لوازم آرایشی و تاتو و... دیدم که میگم
زیبایی واقعا مهمه ولی به نظر منم همونطور که شما گفتی چیزی که حفظ میکنه زندگی رو واقعا اخلاق هست چون مسلما همیشه خوشگل تر و یا خوش اندام تر وجود داره هر چی هم که طرف فوق العاده باشه
و اینکه به نظر من نباید ازدواج یا یه رابطه اینقدر اهمیت داشته باشه که کل زندگی آدم رو تحت تاثیر بذاره مثلا میبینی طرف توی پیجش میگه که خودمو میکشم چون به عشقم نرسیدم باور کن عشق بعدیشو 10 متر اونور تر پیدا میکنه و یا اینکه بعدتر خودش به این روزهاش میخنده و به نظر من همه ی اینها برمیگرده توی تربیت ما
مثلا چرا غربی ها موفق ترند به نظر من چون روابط فقط یه بخش از زندگیشون هست مثل کارشون اهدافشون افکارشون و بقیه بخش ها
ولی متاسفانه اطراف ما عشق رابطه یا ازدواج شده مهم ترین هدف جوون ها

ولی متاسفانه اطراف ما عشق رابطه یا ازدواج شده مهم ترین هدف جوون ها
تا حالا به این نکته دقت نکرده بودم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.