be to che
be to che

be to che

یازده دقیقه بامداد!

چیز خاصی ندارم  بگم 

میگن الماس این همه فشارو تحمل کرده تا شده الماس

ولی هیچ کس نمیگه میلیون ها . میلیاردهااا  ... کیلوگرم ... تبدیل نشدن به الماس 

همونجووری سیاااه موندن !

خسته شدن از فشار ... همون جوری ب زندگیشون ادامه دادن و سوختن 

هر کی توی زندگیش سختی نکشه .. چیزی نمیشه

فک کنم خدا داره ...موجودی رو که خلق کرده . آزمایش میکنه 

ببینه بدرد بخور هست یا نه !

مثل ماشین که درست میکنن .... تست تصادف میگیرن.. ببینن چقد داغون میشه... 

خدا هم داره از ما تست انواع اقسام تصادف رو میگیره !!

البته همه تصادفات گناه خودمونه 

اصلا چرا گناه کردن درست شد!

بده اینجور راحت حرف میزنم

خدا به دادمان برسد... 

نظرات 1 + ارسال نظر
افسانه. ..این روزهای من پنج‌شنبه 17 فروردین 1396 ساعت 09:30

عشق ما را پی کاری به جهان آورده است
ادب اینست که مشغول تماشا نشویم
من به این بیت بالایی خیلی معتقدم اینکه حتما اومدن ما هم یه دلیل خاص داشته و اینکه شاید دنیا بدون ما میلنگید حتی اگه خودم توی زندگیم کار خاصی نکنم شاید یکی از نسل من و یا شاید یه آدمی که یه برخورد ساده باهاش داشتم طبق اثری که از من گرفته چه منفی و چه مثبت، اون شخص کاری رو که هدف خلقت من بوده انجام بده

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.