be to che
be to che

be to che

مهمان های خارجکی

اینجایی که من زندگی می کنم  خیلی توریست خارجی نمیااااد 

این چندتایی هم که اومدن خیلی برا خودم هم عجیب بود 

از 40 50  تایی که پیام دادم بهشون دوتاشون اومدن... اولی هم که یکی از دوستان باهاش صحبت کرده بود 

خیلی  تجربه جالبیه 

ی چیزی بین همشون  مشترک بود .... حدود یک ماه مسافرت 

در حالی که دانشجو  بودن ...

این  مهمان های آخری از آلمان حدود 9 ماه توی سفر بودن 

کلا حال میده مسافرت کردن 

ولی تازه متوجه شدم 

زیاد هم سخت نمیگیرن 

بردمشون ی رستوران درجه یک 

دیگه گفتم خیالشون نمیاد چند تومنه 

خوب شد بهشون گفتم 

گفتن خیلی گرونه ... بریم ی چیزی بخوریم در حد یک یورور !!!!

حالا ما ایرانی ها 

منو میخوای ببری رستوران مگسی 

خدا بزنت 

بعد از عمری منو آوردی مسافرت  

کوفت بخورم بهتر 

یعنی خداییش ملتی هستیم فقط به فکر غرغر کردن 

زجر دادن هم دیگه 

هیچ چیزمون هم سرجاش نیست ! کلا  اعصاب خوردی!

با یک کوله 9 ماه سفر بودن ... خدای من

فکرش رو هم نمیتونین بکنیم ...

دو هفته میری مشهد و کربلا چهل تا کیف و چمدان همراهمون هست 

آخرش هم میگیم اه 

فلان چیزک یادمون رفت!

با این آلمانی ها خیلی خوش گذشت 

پایه بودن اساسی 

کلی خندیدیم 

باید برم مسافرت ! 


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.