be to che
be to che

be to che

نمیدونم از خودم چی میخوام

سلام 

تا حالا شده فکر کنید که از زندگیتون چی میخواهید !

هرکسی رو اطراف خودم می بینم  فک میکنم میدونم چی میخواد 

شاید هم اینجور نباشه 

شاید مثل من باشن 

ولی من همیشه درگیرم که چ طور باید زندگی کنم 

البته ی آرمان شهر دارماااا 

خیلی هم خوشگله !

ولی امان از مقایسه هایی که ذهنم انجام میده !

میگه  به من خاک تو سرت یکی نصف تو هم نیست موشک درست میکنه اختراع میکنه   یا اینکه همه ی شهر میشناسنش  تو برا مملکت چه کار کردی ... یکی رفت شهید شد

یکی کارخونه درست کرده چندتا بیکار و با کار کرده!

این از لحاظ هوش و کار !

از لحاظ دیگه میگه مسافرت و خوش بودن 

میگه خاک تو سرت طرف ده برابر تو رفته مسافرت ! نصف تو هم سرمایه نداره

طرف هیچی نداره با زن و بچه اش خوشه 

از لحاظ تقوا

کلا میگه برو گوه تو بخور! هیچ گوهی نیستی 

حالا ببینید 

من میخوام برم خوش باشم مثلا برم رستوران 

فک میکنم هزاران نفر نمیتونن مثل من بیان رستوران کلا کوفتم میشه 

میخوام برم مسافرت فک می کنم هزاران نفر آخرای عمرشونه هنوز نرفتن مشهد زیارت هرچند خودم از سال 91 نرفتم 

و اینکه چطور من برم  خوش باشم! شهرهای مختلف رو بگردم !

نه اینکه نرمااا میرم ...  ولی ی جا این فکرا حالمو میگیره!!!

نمیدونم شما هم اینجوری هستین یا نه؟

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.